طراحی سایت در شیراز

تاریخ ارسال : 1401/05/25

چرا کسب و کار شما نیاز به سایت دارد؟ امروزه با پیشرفت و توسعه فناوری داشتن وب سایت در دنیای امروز چیزی عادی و در بیشتر موارد لازم و حتی گاهی حیاتی است! دنیای امروز، دنیای رقابت است و از هیچ فرصتی برای اینکار نباید گذشت. دیگر زمان شیوه های سنتی معرفی و بازاریابی  به  سر آمده است و هر فرد و هر کسب و کاری که پا در عرصه ی نوین تجارت نگذارد به زودی در عرصه نوین رقابت جایی نخواهد داشت .فارغ از نوع کسب و کار که بسیار تعیین کننده می باشد،

شما نیاز به وب سایتی جامع و متناسب با نیازهای خود دارید که بتوانید  کسب و کار خود را در آن معرفی کنید.بنابراین، حضور قدرتمند در دنیای وب ، به ویژه با طراحی سایت در شیراز، می‌تواند درآمد و سودآوری هر کسب و کاری را، به شدت افزایش دهد.

طراحی سایت در شیراز

طراحی سایت در شیراز توسط ماتریکس وب دیزاین

طراحی سایت اختصاصی توسط تیم حرفه مرکز تخصصی طراحی سایت ماتریکس میتواند جرقه شروع یک ایده در ورود کسب و کار شما به دنیای وب باشد، زیرا هنگامی که شما برای طراحی سایت خود به یک تیم  مراجعه میکنید در واقع به مجموعه ای از متخصصان مراجعه کرده اید که برای ایجاد محتوای مبنی بر دیجیتال گرد هم آمده اند. کار با یک تیم حرقه ای و مجرب برای شما چندین مزیت متعدد دارد، میتوان به سرعت و کیفیت اجرا در تمامی مراحل انجام پروژه، مشاوره ،  پشتیبانی، هزینه مقرون به صرفه و انعطاف پذیری بالا اشاره کرد. و همچنین در صورتی که شما بخواهید ایده یا تغییراتی در وب سایت خود ایجاد کنید با سرعت بالاتری میتوانید انجام دهید.

هدف اصلی مرکز تحصصی طراحی سایت ماتریکس موفقیت کسب و کار شما در فضای دیجیتال می باشد برای دریافت مشاوره تخصصی و رایگان می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

سئو سایت در شیراز

خصوصیات طراحی سایت در شیراز چیست؟

امروزه کسی نیست که اهیمت ویژگی سایت خوب را دست کم بگیرید.اما طراحی سایت خوب باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟در ادامه قصد داریم ویژگی های یک سایت حرفه ای را برایتان آورده ایم تا بتوانید سایتی مطابق با نیاز خود سفارش دهید.

خصوصیات طراحی سایت در شیراز

1.ظاهر وبسایت

اولین موردی که وقتی کاربر وارد سایت شما می شود توجه  را به خود جلب میکند شکل ظاهری سایت شماست. استفاده از تصاویر و هارمونی رنگی باعث توجه کاربر به سایت می شود.ارتباط  ظاهر سایت و برندینگ بسیار واضح است و نمی توان منکر آن شد. سایت هایی که چیدمان حرفه ای دارند، به دلیل تجربه کاربری خوبی که در مخاطب ایجاد می کنند، ماندگاری طولانی مدتی در ذهن آنها خواهند داشت.

2.سازگاری کامل با موبایل و تبلت (ریسپانسیو بودن)

امروزه به دلیل استفاده زیاد کاربران از گوشی های هوشمند و تبلت ها که سهم بسیار زیادی در ترافیک وب سایت ها دارند.اهمیت ریسپانسیو بودن وب سایت توجه ویژه ای پیدا کرده است .یک وب سایت ریسپانسیو، وب سایتی است که در تمامی اندازه های صفحه نمایش انعطاف پذیر باشد، به طوری که قادر است متناسب با اندازه های مختلف صفحه نمایش تنظیم شود.

ریسپانسیو بودن وب سایت یکی از فاکتور های مهم سئو و بهبود رتبه بندی در موتورهای جست و جو می باشد.آمار نشان می دهد که نزدیک به 79 درصد از کل ترافیک وب جهانی از طریق گوشی های هوشمند حاصل می شود. با طراحی سایت  بصورت ریسپانسیو، به طور محسوس متوجه افزایش تعداد بازدید کنندگان وب سایت و همچنین مدت زمانی که آنها در وب سایت شما می گذرانند، می شوید.

3.سئو و بهینه بودن وب سایت

طراحی حرفه ای و اصولی  وب سایت بسیار مهم است  اما چیزی که بیشترین سود را برایتان خواهد داشت این است که وقتی  که افراد به جستجو می پردازند وب سایت شما به عنوان اولین نتایج جستجو به آن ها معرفی شود. به همین دلیل است سئو و بهینه بودن سایت شما بسیار حائز اهمیت است.تیم ماتریکس پس از بررسی و آنالیز وب سایت شما و ارائه استراتژی سئو در جلسات تخصصی به شما کمک می کند بهترین رتبه را در کلمات مرتبط با کسب و کار خودتان کسب کنید.

4.امنیت وب سایت

امروزه با توسعه و گسترش وب سایت های گوناگون امنیت سایت از اهمیت فوق العاده ویژه ای برخوردار است و می توان گفت موثرترین عامل ادامه فعالیت ، ثبات و اعتبار یک سایت با توجه به موارد دیگر ، موضوع مهم امنیت آن است.یکی از بارز ترین مشخصه های طراحی سایت حرفه ای رعایت اصول و پروتکل های امنیتی می باشد.امروزه با گسترش نفوذ هکرها و افزایش حملات سایبری  لزوم محافظت از بخش های مختلف وب سایت از جمله پایگاه داده ، سطوح دسترسی کاربران، محافظت از مسیرهای ورود به سایت و ... می باشد.همچنین امنیت وب سایت یکی از فاکتورهای مهم در سئو وب سایت تلقی می شود.

برندسازی و افزایش محبوبیت

وب سایت شما بهترین بیلیبورد تبلیغاتی شماست.طراحی حرفه ای سایت شما باعث افزایش دیده شدن خدمات و محصولات کسب و کار شما و افزایش اعتماد مشتریان به شما می شود.با داشتن وب سایت می توانید معرفی خدمات کسب و کار شما به طیف گسترده ای از کاربران در تمامی ساعات شبانه روز نمایش دهید.

ضرورت و اهمیت پشتیبانی سایت در شیراز 

مهمترین دغدعه مشتریان پس از تحویل سایت، نگهداری و پشتیبانی از آن است. زیرا وب سایت شما بازتاب عمومی وجه برند شماست از این سو پیشتیبانی و نگهداری از آن اهمیت فراوانی دارد. یک وبسایت که خوب نگهداری نشده با تعداد زیادی خطا، لینک های خراب، کندی صفحات ،  اطلاعات منسوخ و ...  روبه رو است. این چنین موارد باعث می شود ضغیف بودن کسب و کار شما را به کاربر نشان دهد. تا یک شرکت فعال و معتبر هر روز بهتر از دیروز کار می کند. پس نگهداری منظم وب سایت شما مطابق با فعالیت روزانه کسب و کا شما بسیار مهم است. و بررسی و تعمیر لینک های خراب و یا  هر مشکلی، می بایست پیش از آنکه به چشم مشتری بیاید صورت گیرد.